GEEN OPGEBLAZEN GEVOEL, WEG MET DE JEUK & BAKKEN ENERGIE!

VOEL JE GOED
MET HET HISTAMINE VRIJ KOOKBOEK

Herken je één van onderstaande dingen?

histamine maandmenu weekmenu-recepten

Heb je vaak een opgeblazen buik...

…waardoor je niet meer een normale spijkerbroek aankan?

histamine maandmenu weekmenu-recepten

Word je gek van de jeuk...

…van je armen tot je knieën.

histamine maandmenu weekmenu-recepten

Duizeligheid bij te snel opstaan...

…door je lage bloeddruk.

histamine maandmenu weekmenu-recepten

Last van een opgejaagd gevoel ...

…zonder dat je enig idee hebt hoe dit komt.

histamine maandmenu weekmenu-recepten

Je hebt het regelmatig koud of juist warm...

… ook buiten de seizoenen dat je dit zou verwachten.

histamine maandmenu weekmenu-recepten

Heb je een slopende vermoeidheid...

…die niet overgaat na een nacht goed slapen.

Grote kans dat je een Histamine-intolerantie hebt…

Histamine is een lichaamseigen stof die je lichaam de hele dag door aanmaakt. Daarnaast komt de stof ook voor in bepaalde voedingsmiddelen, zoals chocolade, banaan, avocado en (oude) kaas.

Wanneer er te veel histamine in je lichaam zit, kan het invloed hebben op je spijsvertering, maar ook op andere delen van je lichaam en kun je allerlei klachten krijgen. Dat noemen we een histamine-intolerantie.

Een histamine-intolerantie kan meerdere oorzaken hebben. Dat maakt het vaak zo lastig te diagnosticeren. Maar als je hier last van hebt en je eet daarbij ook veel histaminerijke voedingsmiddelen, dan maak je daarmee  (onbedoeld) je probleem erger.

Ook met die gezonde groene smoothie met banaan, avocado en spinazie…(allemaal histaminerijk). Niet leuk en zeker niet makkelijk!

geluksroute-boek-held-superman

WAT KUN JE ER AAN DOEN?

Het beste is om met laboratoriumonderzoek eerst in kaart brengen of je een histamine-intolerantie hebt en vervolgens kijken wat hier de oorzaak van is.

Alleen zijn laboratoriumonderzoek niet voor iedereen weggelegd (of niet op dit moment, dan kan natuurlijk ook).

Een goed alternatief met een aanzienlijk lagere investering, is om een paar weken histamine arm te eten.

Ik zie je al denken… oef een dieet… moeilijk…moeilijk… Niet echt een makkelijke opgave met àl die gezonde en lekkere voedingsmiddelen die je dan beter niet kunt eten. 

Daar komt het Histamine Maandmenu om de hoek kijken, want op deze manier wordt het WÉL makkelijk (en lekker :-)!

histamine vrij kookboek rijst
Histamine maandmenu Denise (1)

hoe zou je je voelen als je:

  • Geen chronische rode ogen, loopneus en niesbuien meer hebt.

  • Op het strand of door de stad kan paraderen met een platte buik; weg constant opgeblazen gevoel.

  • Wakker wordt met bakken energie en dat de gehele dag door.

Doe echt eens even je ogen dicht en stel je voor hoe dit voor je zou zijn…

Heerlijk toch?

 

bovendien:

  • Hoef je niet meer te bedenken wat je gaat eten.

  • Heb je 100 heerlijke en makkelijke recepten om uit te kiezen, die óók nog eens gluten-, koemelk-, suiker- en eivrij zijn!

  • Weet je wat goed is voor je om te eten als je hisamine-arm wilt eten.

“Een super goede investering in mezelf. “

Ik heb naar aanleiding van een interessant webinar over Histamine het receptenboek van Denise aangeschaft, omdat het best een zoektocht was naar lekkere recepten waar (bijna) geen histamine in zat.

Echt super blij mee want elk recept is lekker!! Alle recepten zijn ook nog eens glutenvrij en lactose vrij.

Daarnaast zit er ook nog een voedingslijst met histamine-arm en histaminerijke voeding bij , zodat je in 1 bladzijde helder hebt wat je wel en niet ‘kan’ eten!

Al met al: een super goede investering in mezelf. En de rest van het gezin smult lekker (en gezond) mee:).

Inge

★★★★★

“Mijn klachten zijn mede hierdoor een stuk verminderd”

Wat een prachtig boek. Helder geschreven, makkelijk te lezen, mooie recepten en schitterende foto’s.

Ik ben er erg blij mee, na een zoektocht in een wirwar van adviezen op internet nu een duidelijk uitgelegd verhaal met meteen een maandmenu om mee te beginnen.

Mijn klachten zijn mede hierdoor een stuk verminderd😃.

Mieke

★★★★★

Het klinkt bijna te goed om waar te zijn. Tóch maakt Denise het waar.

Recepten die niet teveel tijd kosten om te maken, histamine-arm zijn, niet te moeilijke ingrediënten bevatten, én vrij van gluten, koemelk, ei en suiker…..

Het klinkt bijna te goed om waar te zijn. Tóch maakt Denise het waar. Als 1 van de eersten kreeg ik de kans om Denise’s kookboek te bemachtigen.

Ik ben blij om te kunnen zeggen dat ik daardoor de afgelopen maanden gezonde en snel te bereiden recepten heb kunnen koken na mijn werk, en de lekkerste ontbijt variaties heb leren kennen.

Ik kan het kookboek dan ook aan iedereen aanraden!

Josje

★★★★★

Makkelijk & Heerlijk
histamine-arm eten

Een histamine vrij kookboek met maar liefst 100 (!) recepten.

  • Heerlijke en makkelijke histamine-arme recepten.
  • Alle recepten zijn ook nog eens glutenvrij, suikervrij, koemelkvrij en eivrij!
  • Watertandend lekkere foto’s i.s.m. foodphotographer Marit de la Vera.
  • Een jaar aan onderzoek en ontwikkeling van recepten is vooraf gegaan aan dit histamine vrij kookboek.

 

histamine vrij kookboek

Fijn is dat de recepten geen ellenlange ingrediëntenlijsten hebben en dat ze allemaal vrij snel op tafel staan.

Iedereen die wel eens histamine-arm heeft moeten eten, kent waarschijnlijk de struggle.

Vervelend reageren op histaminerijke voeding, maar er toch af en toe voor zwichten omdat je het lastig vindt om lekker én histamine vrij te eten.

Dat is met dit boek verleden tijd, want voor elk moment van de dag staat er wel een lekker recept in. Heel fijn om niet meer elke ingrediëntenlijst af te moeten speuren naar mogelijke histamine triggers!

Naast histamine vrij, zijn de recepten ook nog eens gluten-, koemelk-, suiker- en eivrij, voor wie ook op (een van) deze zaken moet letten.

Fijn is dat de recepten allemaal geen ellenlange ingrediëntenlijsten hebben, en dat ze allemaal vrij snel op tafel staan.

Handig is ook de weekindeling voor wie het fijn vindt vooruit te plannen.

Ikzelf heb die niet volledig aangehouden, omdat ik graag volgens de seizoenen eet, en op een gegeven moment een aantal favorietjes had, zoals pasta pesto met kip en de bosbessen oats met cashewpasta.

Deze staan hier nu wekelijks op tafel! Denise laat met dit boek zien dat je heerlijk histamine vrij kunt eten.

Suzanne

★★★★★

histamine recepten maandemenu
histamine maandmenu histaminearme-recepten
histamine-weekmenu-menu-dieet

De genoemde investering is exclusief 21% BTW.

“De muffins, pannenkoeken en wafels zijn echt mijn favorieten!”

Ik heb een histamine, koemelk en gluten-intolerantie en ik was op zoek naar kookinspiratie. Er staan veel lekkere recepten in het maandmenu kookboek.

Het staat snel op tafel en de recepten zijn makkelijk te bereiden, 3 dingen waar ik van houd! Voor mijn ontbijt neem ik altijd de tijd en in dit boek staan veel variaties.

De muffins, pannenkoeken en wafels zijn echt mijn favorieten! Mijn lievelingsmaal voor de lunch is de zoete aardappelsoep.

Niet alleen worden mijn darmen daar heel blij van, maar ik zelf ook!

Ik heb door het kookboek meer gevarieerd (en lekker) leren koken.

Ik kan het kookboek iedereen aanraden!

Tessa

★★★★★

“Een duidelijk en inspiratievol kookboek! Fijn om dit aan mijn cliënten te kunnen laten zien.”

Voor mezelf, maar ook voor een cliënt ben ik op zoek gegaan naar histamine arme recepten.

Al gauw zag ik door de bomen het bos niet meer. Tot ik het histamine maandmenu van Denise ontdekte!

Een duidelijk en inspiratievol kookboek! En de recepten zijn voor mij de ideale combinatie aangezien ik geen gluten, koemelk, en suiker eet.

Fijn om dit kookboek aan mijn cliënten te kunnen laten zien!

Sabine van den Hoek | Stress & Burn-Out Coach

★★★★★

TWIJFEL JE NOG?

Krijg direct toegang tot 5 proefrecepten!

Na het invullen van je gegevens ontvang je een e-book met 5 proefrecepten in je mailbox, helemaal gratis!

Histamine maandmenu Denise

OPGEBLAZEN BUIK?

Histamine is vaak één van de oorzaken

Veel voedingsmiddelen bevatten histamine, denk bijvoorbeeld aan tomaat, banaan, champignons, spinazie en chocola. Daardoor vallen er veel voedingsmiddelen af.

Bij het maandmenu zit als bonus o.a. een lijst met histamine arme en rijke voedingsmiddelen.

Bij het Histamine vrij kookboek krijg je het volgende:

  • 100 heerlijke en makkelijk te maken recepten.
  • Allemaal histamine-arm.
  • En ook glutenvrij,
  • suikervrij,
  • koemelkvrij,
  • en eivrij.
  • Een lijst met histamine-arme en -rijke voedingsmiddelen.
  • Inspiratie voor tussendoortjes
  • Praktische boodschappenlijstjes voor iedere week.

 

“Voor mij heeft het boek van Denise heel veel rust gebracht! “

Dolblij waren mijn man en ik toen bleek dat er een volledig histamine arm maandmenu bestaat!

Eindelijk had ik meer mogelijkheden en hoefde we niet elke dag opnieuw uit te puzzelen hoe we vandaag weer zo afwisselend mogelijk konden eten.

Het boek van Denise zit goed in elkaar. De recepten zijn duidelijk, makkelijk te maken en ik vind bijna alle recepten echt voor herhaling vatbaar.

De foto’s zien er ook aantrekkelijk uit. Aanvankelijk moest ik even slikken toen ik de prijs zag.

Maar aangezien ik zelf heb ervaren hoe moeilijk het is om zoveel verschillende én lekkere maaltijden te maken met histamine arme voedingsmiddelen, begrijp ik de kosten helemaal en ik vind het de investering meer dan waard!

Voor mij heeft het boek van Denise heel veel rust gebracht!

Patricia

★★★★★

recepten zonder histamine maandmenu
histaminevrije weekmenu

Veelgestelde vragen

Ik woon niet in Nederland, kan ik het menu dan toch aanschaffen?

Betaling

Je kunt de investering voor het menu via iDeal of Bancontact voldoen. Betaling vanuit België is dus mogelijk. 

Verzending

Bij de aanschaf van het menu heb je twee opties. Kies je alleen voor het ebook, dan is dit geen issue: je kunt het ebook en de bonussen direct downloaden nadat we je betaling suscesvol hebben ontvangen.

Kies je voor het ebook èn het fysieke boek, dan krijg je naast het direct downloadbare ebooke en bonussen, het fysieke boek gratis thuisgestuurd als je in Nederland, België of Duitsland woont.

Zijn de recepten vegetarisch of veganistisch?

De recepten zijn niet veganistisch. De basis van de recepten is ‘plant-based’. Het Maandmenu is echter niet (geheel) vegetarisch. Het bevat wel veel recepten zonder dierlijke ingrediënten of met ingrediënten die gemakkelijk te vervangen zijn door een plantaardige variant. 

Ik heb bepaalde voedselallergieën of -intoleranties. Is dit menu dan geschikt voor mij?

Het kan zijn dat je bepaalde voedselallergieën of -intoleranties hebt waardoor het menu niet bij je past. Mail me in dat geval even, dan kan ik je aangeven of het menu aansluit bij jouw situatie: office@deniseboon.nl

Waarom is de investering voor dit menu hoger dan gemiddeld?

Er is een jaar aan ontwikkeling van dit menu vooraf gegaan aan dit menu. Daarnaast werk ik niet met een uitgever, ik doe alles zelf. En omdat ik dingen graag goed doe, heb ik ook met een professionele fotograaf gewerkt. Zodat je de recepten ook echt gaat maken, want zeg nou zelf: een boek zonder foto’s (of met slechte kwaliteit foto’s), daar maak je geen recepten uit! In dit alles heb ik zelf veel geïnvesteerd. Tot slot is het een specialistisch boek wat voor veel mensen toegankelijk is gezien het geringe aantal allergenen (wat het extra uitdagend maakte om te maken overigens :-).

E-book met 10 gratis tips

Met deze 10 tips kun je vandaag nog beginnen om van je darmklachten af te komen en zo je gezondheid een upgrade te geven.

Je download ze via de knop hieronder.

Contact

office@deniseboon.nl

KvK: 72732482

BTW: NL001905660B91

Instagram

Facebook

LinkedIn

 

Over Denise

Denise Boon (1981) is orthomoleculair voedings- en darmspecialist en helpt ondernemers en professionals het maximale uit zichzelf, hun leven en hun werk te halen.

Denise heeft zelf jarenlang geworsteld met klachten zoals een opgeblazen gevoel, PDS, acne, slapeloosheid, depressie, en moodswings en voelt zich nu sound as a pound.

Lees hier haar verhaal.

Algemene Voorwaarden

Privacyverklaring

Disclaimer

Foto’s Denise: Marit de la Vera 

Print Friendly, PDF & Email